سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

گروه حوادث: 8 مرد شیطان صفت با معرفی خود به‌عنوان مامور، دختران جوانی را که برای تفریح به بام سبز لاهیجان می‌رفتند ربوده و با انتقال به محلی خلوت مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.

پلیس

متهمان بعد از تهیه فیلم‌ سیاه از قربانیان خود، آنها را تهدید می‌کردند درصورت شکایت، این فیلم را منتشر خواهند کرد.
بعد از ظهر 31 شهریور امسال، تعدادی از رهگذران هنگام عبور از منطقه تفریحی بام سبز لاهیجان، دختر جوانی را دیدند که بی‌حال روی زمین افتاده بود. آنها به کمک این دختر شتافتند و او را به بیمارستان منتقل کردند.

یک روز بعد درحالی‌که دختر جوان از بیمارستان مرخص شده بود، به یکی از کلانتری‌های لاهیجان رفت و از ماجرای شومی که برایش اتفاق افتاده بود، پرده‌برداشت.

دام شیطانی

شاکی که آثار کبودی در چهره‌اش مشهود بود به ماموران گفت: روز قبل به همراه نامزدم به منطقه بام سبز لاهیجان رفته بودیم. وقتی به منطقه‌ای خلوت رسیدیم، 2‌مرد به طرفمان آمدند و خود را مامور جا زدند. آنها گفتند که باید مرا به پاسگاه ببرند برای همین با تهدید از نامزدم خواستند که برود و برای آزادیم سند بیاورد.

وقتی او از محل دور شد، ماموران قلابی به بهانه رفتن به پاسگاه، مرا به منطقه‌ای بردند که هیچ‌کس در آنجا نبود. همان لحظه متوجه شدم که آنها مامور نیستند و خواستم از دستشان فرار کنم که مرا به باد کتک گرفتند و به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها سپس از طریق تلفن، دیگر دوستانشان را باخبر کردند و لحظاتی بعد، 6مرد دیگر هم در محل حاضر شدند.

همه آنها بی‌توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و از این صحنه‌ها فیلم تهیه کردند. وقتی بی‌حال روی زمین افتادم، آنها تهدیدم کردند که اگر از این ماجرا چیزی به کسی بگویم، این فیلم را در شهر منتشر خواهند کرد و سپس از آنجا فرار کردند. وقتی حالم بهتر شد، کشان‌کشان خودم را به جاده رساندم و آنجا بود که مردم به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان بردند.

دستگیری در خیابان

بعد از شکایت دختر جوان، پرونده به دادسرا فرستاده شد و گروهی از ماموران، تحقیقات برای دستگیری مردان شیطان صفت را شروع کردند.هنوز چند روز از این شکایت نگذشته بود که دختر جوان سراسیمه با پلیس تماس گرفت و مدعی شد یکی از متهمان را در خیابان دیده است. ماموران به‌سرعت راهی محلی شدند که مرد در آنجا بود و در یک عملیات ضربتی مامور قلابی را دستگیر کردند.

مرد جوان به کلانتری منتقل شد اما در تمامی مراحل بازجویی ادعا کرد شاکی دروغ می‌گوید و پلیس او را اشتباهی دستگیر کرده است. با گذشت 8 روز از شکایت دختر جوان، درحالی‌که تنها متهم پرونده مدعی بود بیگناه است، پرونده در اختیار پلیس آگاهی گیلان قرار گرفت و بازجویی از مرد جوان وارد مرحله‌ای تازه شد.

اعتراف سیاه

متهم گرچه ادعا می‌کرد که تا حالا شاکی را ندیده است اما وقتی در بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان دید چاره‌ای جز بیان حقیقت ندارد، لب به اعتراف گشود و به ربودن دختر جوان و آزار و اذیت او با همدستی دوستانش اعتراف کرد. همین اعترافات کافی بود تا عملیات برای دستگیری دیگر متهمان پرونده ادامه پیدا کند و ماموران ظرف 48 ساعت توانستند 7 متهم دیگر را نیز دستگیر کنند.

متهمان در بازجویی‌ها به آزار و اذیت دختر جوان و تهیه فیلم سیاه از صحنه‌های آزار و اذیت او اعتراف کردند اما این پایان ماجرا نبود؛ چراکه هنوز چند روز از دستگیری این افراد نگذشته بود که دختر دیگری هم به اداره آگاهی رفت و مدعی شد از سوی ماموران قلابی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

این دختر جوان هم ادعا می‌کرد زمانی که همراه پسر مورد علاقه‌اش به منطقه تفریحی بام سبز لاهیجان رفته بود، 8 مرد با معرفی خود به‌عنوان مامور، او را دستگیر کرده و به بهانه بردن به پاسگاه به محلی خلوت کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. سپس از صحنه‌های آزار و اذیت فیلم تهیه کرده و وی را تهدید کرده‌اند که درصورت شکایت، این فیلم را منتشر خواهند کرد.

اطلاعات شاکیان محفوظ می‌ماند

سرهنگ عبادالله کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان، گفت: تمامی متهمان پرونده به ربودن و آزار و اذیت وحشیانه دو دختر جوان اعتراف کرده‌اند و این در حالی است که احتمال می‌رود آنها دختران دیگری را هم به همین شگرد قربانی نقشه سیاه خود کرده باشند.

وی با اشاره به اینکه هویت شاکیان پرونده‌های اینچنینی مطمئنا نزد پلیس و دستگاه قضایی محفوظ خواهد ماند، از تمامی افرادی که در دام متهمان قرار گرفته‌اند خواست برای شناسایی متهمان و طرح شکایت از آنها به اداره آگاهی شهرستان لاهیجان مراجعه کنند. سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: تمامی متهمان این پرونده با دستور قضایی راهی زندان شده‌اند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 118758

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز